torsdag 26. november 2009

s m e g


Foto: via WeHeartIt

Jeg er skrevet om denne herligheten før, men jeg blir aldri lei! Min ultimate kjøkkendrøm består blant annet av et smeg-kjøleskap.
Da jeg studerte i Roma valgte jeg damen jeg leide rom fra på bakgrunn av at leiligheten lå to sekunder fra Pantheon, og at hun hadde et mintgrønt smeg-kjøleskap. Jeg har stor tro på at god kjøleskapssmak tilsvarer bra personlighet med andre ord..

Og så til en anbefaling litt på siden, kjøp julepepperkakekaramellene på IKEA! Fantastiske!

3 kommentarer:

La luz del norte sa...

Å, nydelig, bare nydelig! :D

God natt til deg!

Hilsen Solrosa

Brigg sa...

en smeg ja..hadde passet perfekt inn på mitt kjøkken!

og ikke sant! superdupergode karameller:-) hadde helt glemt dem. flaks jeg skal på ikea i dag!

fin blogg du har. nettopp oppdaget den. den gjør meg glad:-)

Rikke sa...

Faaaantastisk - elsker SMEG selv!!!
:)