tirsdag 19. oktober 2010

m a l m ö

Foto: Bolaget.

Nok en svensk eiendomsmegler med fine objekter til slags. En tur innom Bolagets nettsider anbefales uansett om du har planer om å flytte til Malmö eller ei. De satser på spesielle leiligheter og gode fotografier.

Det er når jeg ser bilder som dette jeg skulle ønske vi hadde hvitmalte gulv i hele leiligheten, ikke bare på soverommet. Det blir så lyst og åpent.
Legg merke til håndtakene på soveromsskapet! En god ide som er enkel å gjennomføre med trekuler eller plastperler om du har en skapdør eller to som drømmer om en oppussing.

Seems like I never will become tired of whitepainted woodfloors. Love how they capture the light!

7 kommentarer:

superfint sa...

Fiint... å.. der kunne jeg gjerne bodd.

ABE sa...

Utrolig vakkert!

malinsinterior sa...

Gorgeous! Det er så gøy å se på slike sider selv om man ikke har tenkt til å flytte dit :)

Fru Trippel sa...

Wow! Lekkert!

Minimenina sa...

Der var det fint, fikk nesten lyst til å flytte til Malmö jeg nå :)

Yvonnes Ymserier sa...

Hei! så stilig og flott blogg du har! Åja, nå ble jeg påmint hvor deilig, lyst og åpent det kan bli med hvite gulv! Hatt en forkjærlighet for sorte, men dette så jo vidunderlig ut. Den tidløse blandingen av sort og hvit er så fint - og kjempemorsomt med de håndtakene på klesskapet. Takk for inspirasjon :)) Klemmer

The Ladies Almanack sa...

Morsomt, jeg har nøyaktig lik spisestue!