fredag 29. oktober 2010

s t r i n g

Foto: The Future Perfect / Areaware.

Mørket smyger seg inn over oss, og med det blir behovet for lys innendørs større. Lyslenker er et godt alternativ, som er til salgs både her og der. Selv har jeg en fin en bestående av små rislamper fra Granit liggende på en kommode i gangen. Varmt og godt lys.

Dagens favoritt når det kommer til lyslenker er den dere ser over her, designet av Patrick Townsend. Light String kan fåes i hvitt eller sort, og består av pærer i ulike størrelser plassert uregelmessig på en ledning. Detaljen med den lille røde pæra er fin! 

Need some light in the dark autumnnights? A new favorite of mine is Patrick Townsend´s Light String.
Love the irregularity and the little red bulb.

6 kommentarer:

idyll sa...

Skikkelig stilig lyslenke.. Er ikke bare hjemme det blir mørke kroker.. Sitter og leter etter en KUL lampe til kotorlandskapet i reklamebyrået jeg jobber i.. Tips mottas gjerne;)

Ha ei fin helg!

nadja sa...

Lenge leve lyspærer! Og hurra for lyset! Ha en fin helg!

Linn sa...

Nej så flott den var. Perfekt. :) Syns ofte spnne lyslenker kan bli alt for nussette,men denne er jo kul og med kant :)

Knøttehuset sa...

wow, den var fin.. hvor kan mankjøpe den mon tro..?

Rarerina sa...

Hei Christin,
regndråpene kjøpte jeg fra http://www.etsy.com/listing/57463922/raindrop-wall-decals

Det var de siste da jeg kjøpte, så jeg bestilte wall sticker folie fra Panduro for å klippe ut flere.

Superfine lysslynger her, vet du hvor man får kjøpt dem?

christin sa...

Har ikke sett denne i noen norsk butikk, så jeg tror man må ut i verden.

De har den for eksempel her: http://www.designpublic.com/shop/patrick-townsend/8802